19/6/10

Mediterràniament...



Al loro amb el nou anunci d'Estrella Damm, aquest cop situat a Menorca. Haig de reconèixer que a mi aquests anuncis em donen bon rotllo perquè marquen el tret de sortida de l'estiu i transmeten una imatge de la cultura mediterrània que a mi em fascina. Dit això, anem a desgranar l'anunci. En primer lloc, ens apareixen una sèrie de sagals tot guapots i amb una pinta de metrosexuals que per molta barba que porti un es nota, ara serà que tots els nois de la mediterrània sóm així de guais, diguem-ne raspant l'homosexualitat. Per altra banda aparéixen unes senyoretes de bon veure en plena revetlla de Sant Joan, i només arribar ja comencen a fer el merda amb els nois, ara un petonent, ara et presento a la meva amiga que és guapa però la pobre quan parla devalua el dòlar de tonta que la van parir.Això si, tota la colla que els envolta també són d'un guapo que enamora, osti on collons deu ser aquest cony de platja que em poso el banyador en tres nanosegons! Per altra banda, sembla ser que a la Mediterrània tots tenim diners per llogar un veler llarguíssim, i també sembla ser que el sabem portar. O sigui, que tenim un nivell educatiu proper al Camerún, però a l'escola ens ensenyen a porta velers de ben petitets. Tot això amanit, es clar, amb tota la colla de pòtuls bebent cervesa com condemnats, tant els hi fot que estiguin conduïnt el veler o posant-se sota el cavall, aquí la questió és xumar, ves per on aquesta deu ser la cosa més semblant al caràcter mediterrani que surt a l'anunci. Jo em pregunto, sempre han de fer anuncis a llocs chupiguais com Formentera o Menorca?.És que la platja del Bogatell o la d'Ocata, amb els seus lateros, les seves xineses amb els massatges i els 8 milions de lladres per metre quadrat no són la Mediterrània??. És que la colla de quillos amb els tatuatges i la merda de música que escolten a tot drap a les platges de Comarruga no són la Mediterrània??. Senyors d'Estrella Damm, la Mediterrània sóm tots, vull un anunci amb tot això o deixo de consumir la seva marca, em passaré a la Voll Damm.