4/6/10

Tenim un nom, el sap tothom: Burka, Burka, Buuuurka!


Sembla ser que amb la decisió de l'Ajuntament de Lleida de prohibir el dit Burka a les dependències públiques se'ns ve a sobre una d'aquestes polèmiques divertides. I no dic divertides pel que representa per aquestes dones ( suposo que seran dones perquè allà sota no hi ha déu que sàpiga que s'hi amaga, inclús la mateixa Carmen de Mairena ens deixaria amb el dubte), ja que veure's obligada a lluir una vergonyosa presó tèxtil, en té poc de divertit la veritat. El que em fa gràcia és precisament les reaccions a tal cosa. Per una banda, tenim els ja conegut sector bio-pijo i llepaflors sovint concentrat a aquest partit dit ICV, que sembla ser que de tant ser bons em sembla que s'estan convertint en idiotes. Per l'altra em va sobtar la reacció del Consell Islàmic de Lleida, suposo que format per dones notables de la capital de ponent, que deia que aquesta prohibició afecta a la llibertat de les dones (sic). Jo ja entenc que la crisi faci que la gent es dediqui a la coneguda tasca d'introduir-se boles de haixix per l'anus, per després cagar-les quan arriben a casa nostra, però sembla ser que aquests del consell islàmic, entre cagada i cagada s'en van fumar uns quants, sinó no m'explico les declaracions. O és això o bé un feixisme islamista s'ens està colant a casa mentre alguns ho veuen com una aportació a la riquesa cultural del país. Per cert, investigant sobre el tema m'he trobat amb dos modalitats del conegut burka. Per un banda trobem el model estival, el burkini, ideal per les senyoretes de Hamás per banyar-se a les platges de Gaza, i per l'altra el nano-burka, sembla ser que inventat pels talibans afganesos ( Armani tremola) per vestir a les menors de 12 anys. Si ja ho dic, pura diversitat cultural.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Roger

Ets poc multicultu...